Na osnovu Aneksa broj 2.2. na tim deonicama biće zamenjeni donji i gornji stroj, renovirani sistemi za signalizaciju, telekomunikaciju i kontaktnu mrežu. Predviđena je izgradnja i obnova 23 skretnice, 14 stanica, 6 stajališta i ukupno 68 putnih prelaza, saopšteno je iz „RŽD Internešenela“.
„RŽD Internešenel“ će u obnovi primeniti naprednu rusku tehnologiju za polaganje gornjeg stroja, sa poboljšanim performansama, koja pruža skraćivanje rokova za izvođenja radova. Rekonstrukcija na deonicama će se obavljati po režimu zatvaranja koloseka, pri čemu će biti izbegnuto potpuno obustavljanje saobraćaja.
U okviru remonta južnih deonica, „RŽD Internešenel“ će angažovati srpske kompanije podizvođače na izvođenju građevinsko–montažnih radova, geodetskom obeležavanju, izgradnji perona i prilaznih puteva.
Rekonstrukciji tri južne deonice evropskog Koridora 10, pristupa se nakon završetka remonta severnih deonica, Ruma–Golubinci i Sopot Kosmajski–Kovačevac, kao i deonice Mala Krsna–Velika Plana, čije se kompletno puštanje u saobraćaj očekuje do kraja aprila ove godine.
Ukupna dužina severnih i južnih deonica Koridora 10 čiju rekonstrukciju izvodi „RŽD Internešenel“ iznosi preko 112 km. Vrednost modernizacije tih deonica realizuje se sredstvima ruskog državnog kredita u iznosu od 84 miliona dolara, piše u saopštenju.