Otkad su DP-S (Dizel voz — Srbija) počeli da saobraćaju na srpskim prugama, red vožnje je povećan za 70 odsto u centralno-banatskom regionu. Porast broja putnika sa 1.100 na 1.800 sedmično možda deluje kao mali, ali je značajan u oblasti sa većinski zastarelom železničkom infrastrukturom.
Novi vozovi su samo deo od 940 miliona dolara vrednog projekta obnove srpske železničke infrastrukture kojeg sprovode Ruske železnice „RŽD Internešenel“. Projekat je većinom plaćen iz ruskog zajma. Vozovi iste proizvodne linije već saobraćaju u Mađarskoj.
„RŽD Internešenel“ već gradi kilometar novih pruga dnevno u Srbiji i očekuje da prosečna brzina novih vozova bude 120 kilometara na sat, što i nije neka velika brzina, ali je značajan napredak u zemlji u kojoj su neke pruge stare i više od stotinu godina.
Osim što grade pruge i isporučuju vozove, Ruske železnice takođe popravljaju i srpske škole — dve su već renovirane a radovi na trećoj su u toku. Kompanija daje i stipendije za obuku novih železničkih inženjera i tehničara Železnica Srbije, a 15 polaznika je već spremno da studira u Rusiji.