Ruski privatni konstruktorski biro razvio je avion SR-10 sastavljen od kompozitnih materijala, sa jednim motorom.
SR-10, dizajn privatnog ruskog biroa KB SAT, ima inverznu geometriju krila. Ova osobenost letelici daje veću kompaktnost, kao i stabilnost pri malim brzinama, uzletanju i sletanju.
Avion SR-10 je izuzetno prikladan za učenje osnova letenja. Probni letovi prototipa izvode se u avio-bazi Oreškovo u Kaluškoj oblasti. Na osnovu video-snimaka može se zaključiti da su testovi uspešni. Neobična postavka krila poboljšava mogućnosti manevrisanja letelice, što čini SR-10 ne samo izuzetnim trenažnim već i sportskim avionom.
Prva ideja o stvaranju aviona sa inverznim (obrnuto postavljenim) krilima potekla je od nemačkog bombardera „junkers“ Ju-287, prototipa čiji su nacrti dospeli u ruke Sovjeta 1945. Međutim izgradnja upotrebljivog aviona odlagana je do kasnih osamdesetih godina dvadesetog veka jer nijedan tadašnji materijal nije mogao izdržati silu potiska aviona, što je dovodilo do pucanja krila. Tek sa upotrebom savremenih legura titanijuma i ugljeničnih vlakana omogućeno je stvaranje ovakvog aviona. Prvi prototip lovca sa inverznim krilima bio je američki „gruman“ Iks-29 izgrađen 1984.
Jedini ruski borbeni avion sa ovako postavljenim krilima bio je „Suhojev“ Su-47 „berkut“, eksperimentalni višenamenski i supersonični mlazni lovac koji nikad nije ušao u masovnu proizvodnju.