Francuski mediji lažiraju snimke vojske Rusije

© Foto : Ministry of defence of the Russian FederationSirija
Sirija - Sputnik Srbija
Pratite nasTelegramOdyssey
Televizijski kanal „Frans 2“ prikazao je snimke ruskih vazdušnih napada na DAEŠ u Siriji kao bombardovanje međunarodne koalicije koju predvode SAD.

Kao „pokrivalicu“ za vesti iz Sirije i izveštavanje o vazdušnih napadima na teroriste TV kanal „Frans 2“ prikazao je ekskluzivne snimke Ministarstva odbrane Rusije.

U prilogu je rečeno da su ruski avioni pogodili civilne ciljeve, zato što Rusi, navodno, ne koriste precizne bombe, već nasumice bombarduju određeno područje. Za razliku od Rusa, francusko vazduhoplovstvo, u okviru koalicije koju predvode SAD, uspešno bombarduje ciljeve DAEŠ–a, tvrdi „Frans 2“, a prenosi ruski bloger Timofej Vasilijev.

Francuski TV kanal, međutim, nije mogao da pronađe snimak da dokaže tu tvrdnju, pa koristi snimke ruskih vazdušnih napada da pokaže preciznost zapadnih raketa. Ništa strašno, zar ne?

Moglo bi se pomisliti da je korišćenje snimka Ministarstva odbrane Rusije bila greška. Nije. Bila je to izmontirana laž — ruski tekst ispod snimka je izbrisan.

Slično se dogodilo 19. novembra 2015. godine, kada je američki kanal „Pi–Bi–Es njuz aur“, koristio snimke ruskih vazdušnih udara u Siriji.

Za razliku od koalicije predvođene Amerikom, koja ne može da obezbedi snimke svojih udara, Ministarstvo odbrane Rusije uvek u rekordnom roku objavi video dokaze koji pokazuju kako se operacija odvijala i šta se tačno dogodilo sa teroristima.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala