„Odlukom da registrujemo ’Tanjug info‘ sačuvali smo tradiciju najvećeg srpskog brenda u oblasti informisanja. Tanjug kao novinska agencija je bio institucija i lider u regionu, koji je zvanično prestao sa radom dana 5. novembra ove godine, kada je to objavljeno u Službenom glasniku“, naglasio je Mirković.
„Shvatajući značaj tradicije na kojoj počivaju temelji budućnosti“, objasnio je Mirković, „odlučili smo da ovaj brend sačuvamo zbog nas i budućih generacija“.
„Imajući u vidu da smo pre izvesnog vremena preuzeli najstariji sportski list ’Sport‘, koji postoji već 70 godina, mogu slobodno da kažem da smo na neki način postali čuvari tradicije srpskih medija“, izjavio je Mirković.
Posle dva neuspešna kruga privatizacije, Javno preduzeće Novinska agencija „Tanjug“ je, na osnovu Zakona o informisanju i medijima, preostalo da postoji odlukom Vlade Srbije od 5. novembra, koja je objavljena u Službenom glasniku.