Legendarni „Moskviči“

Pratite nas
„Moskvič“ je automobilski brend iz Rusije koji proizvodio AZLK od 1946. do 1991. godine i „OAO Moskvič“ od 1991. do 2002.

Moskvič je automobilski brend iz Rusije koji proizvodio AZLK od 1946. do 1991. godine i OAO Moskvič od 1991. do 2002.

Reč „Mokvič“ se prevodi kao Moskovljanin” i korišćena je da ukaže na originalnu lokaciju automobila proizvedenih izvan ruske prestonice.

© Sputnik / M. Barabanov Sovjetski automobil „Moskvič-412“ proizveden u Iževskoj fabrici automobila.
Sovjetski automobil „Moskvič-412“ - Sputnik Srbija
1/20
Sovjetski automobil „Moskvič-412“ proizveden u Iževskoj fabrici automobila.
© Sputnik / U. DvoriannikovKIM-10, prvi sovjetski serijski automobil sa malom potrošnjom, konstruisan na osnovu britanskog „Ford perfekta“. On se proizvodio u Moskovskoj fabrici automobila KIM (kasnija AZLK) od aprila do kraja juna 1941 godine. Izložba „Autoprom — 50 godina“, posvećena 50-godišnjici sovjetske automobilske industrije (1924-1974).
Automobil KIM-10 na izložbi „Autoprom — 50 godina“ - Sputnik Srbija
2/20
KIM-10, prvi sovjetski serijski automobil sa malom potrošnjom, konstruisan na osnovu britanskog „Ford perfekta“. On se proizvodio u Moskovskoj fabrici automobila KIM (kasnija AZLK) od aprila do kraja juna 1941 godine. Izložba „Autoprom — 50 godina“, posvećena 50-godišnjici sovjetske automobilske industrije (1924-1974).
© Sputnik / G. German Automobil „Moskvič-412“ u Moskvi
Automobil„Moskvič-412“ u  Moskvi - Sputnik Srbija
3/20
Automobil „Moskvič-412“ u Moskvi
© Sputnik / Yakov BerlinerUlica Komunarov, Tula.
Automobili „Moskvič-403“ i GAZ-12 u Tuli - Sputnik Srbija
4/20
Ulica Komunarov, Tula.
© Sputnik / A. SolomonovNovi model automobila „Moskvič-2901“. Konstruisan je bio u fabrici AZLK, akcionarskog društva „Moskvič“.
Novi model automobila  „Moskvič-2901“ - Sputnik Srbija
5/20
Novi model automobila „Moskvič-2901“. Konstruisan je bio u fabrici AZLK, akcionarskog društva „Moskvič“.
© Sputnik / Sergey GuneevAtrakcija „Automobilski rodeo na ledu“ na stadionu AZLK u Moskvi.
Automobil marke „Moskvič“ tokom atrakcije „Automobilski rodeo na ledu“ na stadionu AZLK u Moskvi - Sputnik Srbija
6/20
Atrakcija „Automobilski rodeo na ledu“ na stadionu AZLK u Moskvi.
© Foto : Museum of the Soviet Rally History Automobil „Moskvič“ pod brojem 28 koji je zauzeo 12 mesto u automobilskoj trci London - Meksiko 1970. godine
Automobil „Moskvič“ pod brojem 28 koji je zauzeo 12 mesto u automobilskoj trci London - Meksiko 1970. godine - Sputnik Srbija
7/20
Automobil „Moskvič“ pod brojem 28 koji je zauzeo 12 mesto u automobilskoj trci London - Meksiko 1970. godine
© Foto : Jury SvetashevSovjetski automobil „Moskvič-412“
Sovjetski automobil „Moskvič-412“ - Sputnik Srbija
8/20
Sovjetski automobil „Moskvič-412“
© Sputnik / V. KhomenkoMuzej Moskovske fabrike automobila „Lenjinski komsomol“ (sadašnji OAO „Moskvič“). Eksperimentalni automobil „Moskvič-2150“.
Eksperimentalni automobil „Moskvič-2150“ u Muzeju Moskovske fabrike automobila - Sputnik Srbija
9/20
Muzej Moskovske fabrike automobila „Lenjinski komsomol“ (sadašnji OAO „Moskvič“). Eksperimentalni automobil „Moskvič-2150“.
© Sputnik / S. Solovjev Automobil marke „Moskvič-412“. Moskovska fabrika automobila "Lenjinski komsomol" (AZLK).
Automobil „Moskvič-412“ - Sputnik Srbija
10/20
Automobil marke „Moskvič-412“. Moskovska fabrika automobila "Lenjinski komsomol" (AZLK).
© Sputnik / Aleksandr Nevezhin Salon automobila marke „Moskvič“, model „Moskvič-luks“ koji je proizveo „Lenjinski komsomol“.
Salon automobila marke „Moskvič“, model „Moskvič-luks“ koji je proizveo „Lenjinski komsomol“. - Sputnik Srbija
11/20
Salon automobila marke „Moskvič“, model „Moskvič-luks“ koji je proizveo „Lenjinski komsomol“.
© AFP 2023 / Andrey SmirnovSovetskii automobil „Moskvič Meridijan 1700 S1“ i motor na izložbi „Sovetski Dizajn“ u Moskvi
Sovetskii automobil „Moskvič Meridijan 1700 S1“ i motor na izložbi „Sovetski Dizajn“ u Moskvi - Sputnik Srbija
12/20
Sovetskii automobil „Moskvič Meridijan 1700 S1“ i motor na izložbi „Sovetski Dizajn“ u Moskvi
© Sputnik / V. Khomenko„Moskvič-403“, automobil niže klase, proizveden u Moskovskoj fabrici automobila male potrošnje 1972. godine.
Automobil „Moskvič-403“ - Sputnik Srbija
13/20
„Moskvič-403“, automobil niže klase, proizveden u Moskovskoj fabrici automobila male potrošnje 1972. godine.
© Foto : Andrew BoneKolekcionarni automobili-igračke „Moskvič“
Kolekcionarni automobili-igračke „Moskvič“ - Sputnik Srbija
14/20
Kolekcionarni automobili-igračke „Moskvič“
© Sputnik / V. VeselovskiyAutomobil „Moskvič-2140SL“ (proizveden 1980. godine) - modifikacija luksuznog modela „Moskvič-2140“ druge grupe niže klase. Proizvod fabrike za proizvodnju automobila „Lenjinski komsomol“.
Automobil „Moskvič-2140SL“ - Sputnik Srbija
15/20
Automobil „Moskvič-2140SL“ (proizveden 1980. godine) - modifikacija luksuznog modela „Moskvič-2140“ druge grupe niže klase. Proizvod fabrike za proizvodnju automobila „Lenjinski komsomol“.
© Foto : Sergey RodovnichenkoAutomobil „Moskvič-400-422".
Automobil „Moskvič-400-422“ - Sputnik Srbija
16/20
Automobil „Moskvič-400-422".
© Sputnik / Yuryi Abramochkin Porodica belgijanaca kod novog automobila „Moskvič-408“
Porodica belgijanaca kod novog automobila „Moskvič-408“ - Sputnik Srbija
17/20
Porodica belgijanaca kod novog automobila „Moskvič-408“
© Sputnik / Igor MikhalevAutomobil „Knez Vladimir". Ispred fabrike OAO „Moskvič".
Automobil „Knez Vladimir - Sputnik Srbija
18/20
Automobil „Knez Vladimir". Ispred fabrike OAO „Moskvič".
© Sputnik / Vitaliy ArutjunovFabrike automobila „Lenjinski komsomol“ u Moskvi.
Glavna traka fabrike automobila „Lenjinski komsomol“ u Moskvi. - Sputnik Srbija
19/20
Fabrike automobila „Lenjinski komsomol“ u Moskvi.
© Sputnik / V. Davidov Laki automobil „GAZ“, licencirana kopija američkog automobila „Ford-A“, proizvođena u fabrici za proizvodnju automobila „Gorki“ od 1932. do 1936. godine i na Moskovskoj fabrici KIM (sadšnji OAO „Moskvič“) od 1933 do 1935 godine.
Laki automobil „GAZ-A - Sputnik Srbija
20/20
Laki automobil „GAZ“, licencirana kopija američkog automobila „Ford-A“, proizvođena u fabrici za proizvodnju automobila „Gorki“ od 1932. do 1936. godine i na Moskovskoj fabrici KIM (sadšnji OAO „Moskvič“) od 1933 do 1935 godine.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala