Hju Hefner i njegovi saradnici su kao glavni razlog za ovu odluku naveli dostupnost pornografskog sadržaja. Internet je, prema njihovom mišljenju, učinio da golotinja zastari, ali i da pornografski časopisi više ne budu toliko komercijalno isplativi.
„Sada ste samo jedan klik udaljeni od svake zamislive poze u seksu, pa su erotske fotografije postale jednostavno pase“, rekao je izvršni direktor kompanije „Plejboj“ Skot Flanders.
Tiraž „Plejboja“ je pao sa 5,6 miliona u 1970. godini na 800.000, pokazuju zvanični podaci.
Časopis će i dalje objavljivati fotografije žena u provokativnim pozama, ali one neće biti potpuno gole.
Odluka o redizajnu navodno je doneta prošlog meseca na sastanku sa osnivačem „Plejboja“ i sadašnjim glavnim i odgovornim urednikom Hjuom Hefnerom. Urednici magazina su priznali da su „Plejboj“ — koji je prvi put objavljen 1953. godine — pretekle promene u kojima je bio pionir.
Sajt „Plejboja“ je već izbacio golišave fotografije kako bi imao pristup društvenim platformama poput Fejsbuka i Tvitera i zahvaljujući tome povećao je broj posetilaca za 16 miliona.