Dvanaest godina kasnije, Hervig je obuhvatio više od 18.000 milja u 14 zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza. Putovao je automobilom, biciklom, autobusom i taksijem kako bi ulovio i dokumentovao ova autobuska stajališta.
Motiv lokalne autobuske stanice se pokazao kao plodno tle za lokalne umetničke eksperimente u sovjetskom periodu, a ostvarena je naizgled bez ograničenja dizajna i budžetskih problema.
Rezultat je zapanjujuća raznovrsnost stilova širom regiona.
© Foto : Christopher HerwigEčmijadžin, Jermenija
1/11
© Foto : Christopher Herwig
Ečmijadžin, Jermenija
© Foto : Christopher HerwigGagra, Abhazija
2/11
© Foto : Christopher Herwig
Gagra, Abhazija
© Foto : Christopher HerwigSaratak, Jermenija
3/11
© Foto : Christopher Herwig
Saratak, Jermenija
© Foto : Christopher HerwigKutsi, Estonija
4/11
© Foto : Christopher Herwig
Kutsi, Estonija
© Foto : Christopher HerwigČarin, Kazahstan
5/11
© Foto : Christopher Herwig
Čarin, Kazahstan
© Foto : Christopher HerwigSkimkent, Kazahstan
6/11
© Foto : Christopher Herwig
Skimkent, Kazahstan
© Foto : Christopher HerwigSlabotka, Belorusija
7/11
© Foto : Christopher Herwig
Slabotka, Belorusija
© Foto : Christopher HerwigKarakol, Kirgistan
8/11
© Foto : Christopher Herwig
Karakol, Kirgistan
© Foto : Christopher HerwigKaunas, Litvanija
9/11
© Foto : Christopher Herwig
Kaunas, Litvanija
© Foto : Christopher HerwigMačuhi, Ukrajina
10/11
© Foto : Christopher Herwig
Mačuhi, Ukrajina
© Foto : FUEL PublishingSovjetska autobuska stajališta, imenovana po jednom od najboljih albuma Martina Para 2014. godine, najobimnija je i najraznovrsnija kolekcija sovjetskoih autobuskih stajališta ikada sastavljena.
11/11
© Foto : FUEL Publishing
Sovjetska autobuska stajališta, imenovana po jednom od najboljih albuma Martina Para 2014. godine, najobimnija je i najraznovrsnija kolekcija sovjetskoih autobuskih stajališta ikada sastavljena.