Radovi na ovom pravcu su počeli u februaru ove godine i već do sredine septembra će deonica biti predata investitoru — „Železnicama Srbije“ za puštanje u rad. Provera je pokazala da srpski stručnjaci uspešno osvajaju rusku tehnologiju polaganja gornjeg stroja koloseka i dobijaju potrebno iskustvo, stoji u saopštnju „Ruskih železnica“.
Osvajanje ove tehnologije će omogućiti srpskim železničarima da dalje značajno poboljšaju kvalitet izvođenja građevinskih radova i povećaju brzinu polaganja gornjeg stroja koloseka.
Komisija je obišla i deonicu Beograd — Pančevo, na kojoj se već završava montaža drugog železničkog koloseka na deonici Pančevački most — Pančevo glavna, i izgradnja veštačkih objekata — pešačkih prolaza i mosta na Tamišu.
Radovi na deonici Beograd — Pančevo počeli su 25. marta 2014. godine, i do danas je završeno već 82 odsto ukupnog obima radova, uključujući izgradnju veštačkih objekata, radove na gornjem stroju koloseka i radove na montaži kontaktne mreže.
Kako piše u saopštenju, nakon završetka ovog projekta, brzina vozova će se povećati sa sadašnjih 30-50 kilometara na čas na 120 kilometara na čas, povećaće se intenzitet i bezbednost saobraćanja i skratiće se vreme putovanja između naselja.
Potpredsednik „Ruskih železnica“ je visoko ocenio kvalitet radova koji se izvode, kao i nivo uzajamne saradnje ruskih i srpskih graditelja.
Aleksandr Celjko je tokom posete posvetio pažnju i humanitarnim projektima koje „RŽD Internešenel“ realizuje u Republici Srbiji. On je sa delegacijom posetio Osnovnu školu „23. oktobar“ u Golubincima, gde su ovih dana završeni krupni radovi na obnovi škole.