Iskustvom do daljeg razvoja Studija B

© Sputnik / Radoje PantovićPalata Beograda
Palata Beograda - Sputnik Srbija
Pratite nas
Televizija Studio B prodata je za skoro 530.000 evra kompaniji „Maksim Media“ iz Beograda, koja je i jedina dostavila ponudu za privatizaciju te televizije. Ugovor o kupoprodaji biće potpisan u roku od 15 do 20 dana, nakon provere regulatornih tela.

Početna cena za prodaju 100 odsto kapitala Studija B bila je 528.626 evra. Za omiljenu prestoničku televiziju bilo je zainteresovano devet kompanija, ali je prijavu podnela samo kompanija „Maksim Media“, na čijem čelu su Ružica i Miloš Krdžić.

Novi, za sada uslovni vlasnici Studija B, već poseduju nekoliko radio stanica — nacionalni radio „Hit“ i regionalne radio stanice „TDI“, „Karolina“ i „Jat“.

Studio B - Sputnik Srbija
Studio B — Radiju TDI, Tanjug — Kuriru?

Ružica Krdžić, zastupnik „Maksim Medie“ kaže da je prerano govoriti o planovima za Studio B, jer žele da sačekaju okončanje čitavog procesa i dobiju zvaničan status kupca ove medijske kuće.

„’Maksim medija‘ se bavi medijima već deset godina i akvizicija Studija B je prirodan postupak širenja naše kompanije. Nadam se da će naše iskustvo i iskustvo urednika i zaposlenih na Studiju B doprineti boljoj poziciji te televizije na tržištu, kao i njegovom daljem razvoju“, kaže Ružica Krdžić.

Ivana Vučićević, direktorka i glavna i odgovorna urednica Studija B, za Sputnjik kaže da nije ni sumnjala da će ta televizija, kao prepoznatljiv brend u Srbiji i Beogradu, lako naći kupca.

„Jako mi je drago što nismo imali nikakvih problema u procesu privatizacije. Iako mi je, sa emotivne strane, pomalo neobično sve ono što nas očekuje, sa druge strane sam radosna i puna optimizma jer mislim da uz dodatna finansijska sredstva možemo još puno toga da pružimo Beograđanima“, kaže Vučićevićeva.

Direktorka jednog od simbola Beograda veruje da će, i sa novim vlasnicima, Studio B nastaviti da bude gradska televizija, okrenuta rešavanju problema stanovnika srpske prestonice.

„Verujem da ćemo u narednom periodu pokazati mnogo više i doprineti medijskoj sferi našeg grada. Mislim da se naša pozicija, kakva je sada, neće bitno menjati. Mi jesmo tu da pomognemo građanima Beograda, a bilo šta drugo verovatno ne bi imalo smisla“, poručuje Vučićevićeva.

„Maksim Media“ d.o.o. osnovana je 2007. godine i već godinama postiže zavidne finansijske rezultate, navodi se u saopštenju te kompanije. 

Sudeći po informacijama na veb sajtu, njihov „TDI radio“ najslušaniji je u Beogradu, a kancelarije imaju i u Nišu, Kragujevcu, Čačku, Novom Sadu i Budvi.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala