Građani Srbije troše više od 890 miliona evra na turistička putovanja u inostranstvo, i zato je cilj ove akcije da zadrži novac u Srbiji, istakao je Vučić.
„Te brojke su i veće, jer je ova cifra samo ono što kontrolišemo preko NBS. A kad bi samo deset odsto tog novca, koji je zvaničan, ostalo u zemlji, bilo bi to 90 miliona evra. Po neto efektu na deficit, to znači moguće povećanje penzija od dva i po odsto“.
Prema njegovim rečima, Vlada nikoga ne primorava da odmor koristi u Srbiji, ali želi i da pokaže da Srbija ima kapacitet i sadržaje koji mogu da budu daleko bolje iskorišćeni.
„Naš posao je da našim ljudima ukažemo na to i da svojim primerom pokažemo da to podržavamo“, istakao je on.
Srpski premijer kaže da Austrija ima desetostruko veće prihode od turizma nego Hrvatska, iako ne izlazi na more, što, kako dodaje, dokazuje da organizacija i predstavljanje ponude igraju veliku ulogu kada je turizam u pitanju.
Srbija je ove godine imala mali turistički deficit, kaže premijer, ali se i nada da će do kraja godine on biti na nuli.
Vaučeri i poreske olakšice uz hotelske i druge račune su mere o kojima srpska vlada razmišlja kako bi privukla građane Srbije da odmore provode u Srbiji.
Kampanju „Moja Srbija“ pored srpskog premijera promovišu i mionistar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić i ministar privrede Željko Sertić.