Prema navodima lista, iz izveštaja o uzrocima pada helikoptera, Omer Mehić je najpre rekao da vidi pistu, posle čega mu je odobreno sletanje.
Nakon toga, Mehić šalje poruku kontroli letenja da ne vidi pistu i podiže letelicu, posle čega se ona nagnula na levu stranu, što je pilot pokušao da spreči manevrom udesno. Nakon toga helikopter je pao.
„Vidim pistu“, rekao je Mehić.
„Dobro došli, priđite, na pragu ste piste. Spuštajte se slobodno. Na mestu ’ce‘ vas čeka automobil za pratnju“, rekao je kontrolor leta.
„Ne vidim pistu, ne vidim je“, uzvratio je Mehić.
„Na pisti ste, spuštajte se slobodno“, glasio je odgovor kontrolora leta.
Internom vezom se obratio posadi sa pitanjem da li iko vidi mesto za prizemljenje, ali nije dobio odgovor.
„Idemo u penjanje“, rekao je Mehić, posle čega je letelica ubrzala, dostigla visinu od 250 metara, ali se zanela na levu stranu, posle čega je pilot naglo okrenuo na desno.
U sledećem momentu, helikopter je posustao i usmerio se prema tlu.
Večernje novosti navode da su vojni veštaci potvrdili njihovo prethodno pisanje da je nedostatak goriva isključen kao razlog pada letelice.
U trenutku pada, u letelici je bilo 650 litara goriva, što je bilo dovoljno za još 75 minuta leta.
Veštaci su takođe naveli da su vremenski uslovi bili složeni, ali ne i presudni za tragediju. Ističe se da kiša i magla nisu bile prepreka za izvršenje zadatka, da je pilot Mehić sve uradio po proceduri, da je razmatrao mogućnost alternativnog sletanja u Kraljevu i Banjičkom visu u Beogradu, ali da je doneo odluku da se prizemlji na aerodrom „Nikola Tesla“.