Prema njegovim rečima, crna kutija je predata istražnim organima.
Kazenov je izjavu dao iz mesta Sejn lez Alp, koje se nalazi na desetak kilometara vazdušnom linijom od mesta udesa.
Avion je udario u planine, na nadmorskoj visini od 1.500 metara.
Avion „Erbas A320“ nemačke niskobudžetne kompanije „Džermanvings“ srušio se danas sa 150 ljudi iznad Alpa na jugu Francuske. U padu aviona nema preživelih.
U avionu koji je leteo iz Barselone ka Diseldorfu, nalazilo se 144 državljana Nemačke, Francuske i Turske i šest članova posade.
„Uslovi nesreće navode na zaključak da nema preživelih“, kazao je Oland novinarima, dodavši da je mesto nesreće veoma nepristupačno.
On je pozvao na saosećajnost sa žrtvama te „tragedije“.
BREAKING #GermanWings Here is a photo from helicopter of the crash area /France2 journalists http://t.co/wFg8KTSve2 pic.twitter.com/RnC5gT5w40
— AirLive.net (@airlivenet) March 24, 2015
Državni sekretar za saobraćaj Alen Vidalis rekao je da je poziv za pomoć upućen u 10.47 sati (9.47 po srednjoevropskom vremenu), kao i da se tada avion nalazio na visini od 5.000 stopa (1.600 metara), odnosno, kako je rekao, u abnormalnoj situaciji.
On je dodao i da je aviona pao ubrzo po primanju tog signala.
Francuske vlasti saopštile su i da su locirale olupinu aviona u Alpima na 2.000 metara nadmorske visine.
Šef nemačke avio-kompanije „Lufthansa“ Karsten Špor naveo je na Tviteru da ta kompanija još „ne zna šta se desilo“ sa avionom „Džermanvingsa“.
„Još ne znamo šta se desilo s letom 4U 9525. Moje najdublje saučešće porodicama i prijateljima putnika i posade… Ako se naše sumnje ostvare, ovo će biti crni dan za `Lufthansu`, nadamo se da ćemo pronaći preživele“, naveo je Špor.
Germanwings flight #4U9525 (registration D-AIPX) was lost from Flightradar24 at 6800 feet at 09.39 UTC time. pic.twitter.com/vZaQMUlLaZ
— Flightradar24 (@flightradar24) March 24, 2015
Nemački ekspert za avijaciju Hajnrih Grosbonhart rekao je za Sputnjik da mu još uvek nisu poznati detalji nesreće.
„Leteo sam preko te oblasti i znam da je brdovita. Sve je to čudno, s obzirom da se nesreća dogodila tokom faze `krstarenja`, koja je i najbezbednija faza leta. U toj fazi ima najmanje nesreća“, naglašava Grosbonhart.
Ekspert je dodao i da su nemačke avio-kompanije „najbolje među najboljima“.
Poslednja ozbiljna nesreća u evropskom vazdušnom prostoru bio je pad Konkorda, a prema njegovim rečima, poslednja katastrofa „Lufthanze“ dogodila se pre više od 20 godina.
Petar Vojinović, vojni analitičar za Sputnjik kaže:
„Još je rano govoriti o uzrocima nesreće. Kao što su zvaničnici već rekli, biće potrebno nekoliko meseci, možda i godinu dana da se istraže uzroci pada aviona“.
On ističe da građani nemaju razloga da se plaše letova niskobudžetnih avio-kompanija, „jer nema razlike između njih i državnih, odnosno klasičnih kompanija. Dozvole izdaju iste vlasti i kriterijumi su podjednako strogi za sve“.