Izložba predstavlja paralelno opuse dvoje fotografa koji su tokom sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka zabeležili značajne trenutke domaće i strane rok scene - od portreta Dejvida Bouvija, „The Rolling Stones“, Fredija Merkjurija pa sve do legendarnih koncerata „Idola“, EKV, „Električnog orgazma“ i ostalih rok grupa sa prostora bivše Jugoslavije.
Holandski fotograf Hajsbert Hanekrot je krajem šezdesetih i tokom sedamdesetih godina bio sa svojom kamerom skoro svuda gde je u tom trenutku u svetu rok muzike trebalo biti.
Dejvid Bouvi, London, 12. maj 1973.
© Foto : Ustupljeno Sputnjiku/Hajsbert Hanekrot
Svojimobjektivom zabeležio je koncerte velikih zvezdi, od „Abbe“ do Frenka Zape.
Jedna od naših najpoznatijih fotografkinja, Goranka Matić je objavljivala svoje fotografije u gotovo svim novinama i časopisima bivše Jugoslavije (Duga, Politika, Omladinske novine, Beorama, Ritam, Liberation, Polet, Njumonet, Delo)
Tokom osamdesetih godina, najznačajniji rad je ostvarila u oblasti rok fotografije, naročito u okviru scene novog talasa.
Autor je i nekih od kultnih omota ploča vodećih muzičara tog perioda kao što su „Idoli“, „U škripcu“, „Bajaga i instruktori“, Đorđe Balašević.
Kustoskinje izložbe su Mirjana Dušić i Ljuba Jovićević, autorka teksta u katalogu je Snežana Golubović, dok je za dizajn izložbe i kataloga zadužena Isidora M. Nikolić.
Izložba će biti otvorena za posetioce do 27. aprila.