To su pokazale prve analize učešća srpskih kompanija na tom sajmu, objavila je Privredna komora Srbije.
„Za većinu naših proizvođača na sajmu u Dubaiju su otvorene nove poslovne prilike i aranžmani sa Ujedinjenim Arapskim Emiratima, drugim tržištima poput Saudijske Arabije, Jordana, Katra, Indije, Izraela, Kuvajta, Irana, ali i Kanade, Australije i Japana. Veliko interesovanje vladalo je za sveže jabuke, smrznuto voće i povrće, sirne namaze i feta sir, med, za niskokalorične i ekstra džemove, voćne sokove, proizvode od tartufa, ajvar, ribu i morske plodove, supe, kokice", izjavila je Zorana Delić iz Centra za organizaciju sajmova Privredne komore Srbije.
Podsetila je da je na „Galfudu“, u organizaciji PKS i Razvojne agencije Srbije, učestvovalo 15 kompanija prehrambene industrije iz Srbije čiji su predstavnici imali preko 700 bilateralnih razgovora sa potencijalnim partnerima, predstavljajući svoje proizvodne i izvozne potencijale.
Kako je istakla, obnovili su postojeće i dogovorili nove poslove sa mnogobrojnim kupcima, uvoznicima, distributerima i vodećim maloprodajnim lancima Srednjeg istoka.
Na jednoj od vodećih međunarodnih izložbi prehrambenih proizvoda u svetu od 13. do 17. februara okupilo se više od 4.000 kompanija iz 120 zemalja među kojima su globalni proizvođači hrane, distributeri i trgovinski lanci, kao i vodeći eksperti na polju prehrambene industrije i najbolji svetski kuvari.