„Prvi sporazum potpisan je na izložbi 'Arab Health' sa kompanijom 'Action to Action' iz UAE. Planiraju da kupe najmanje pet robotizovanih kafića tokom 2022. godine“, naveo je direktor.
On je precizirao da je autonomni sistem opremljen zamrzivačem za pripremu sladoleda, aparatom za pripremu gaziranih napitaka i kafe, robotizovanim rukama, samouslužnim terminalom i robotom-kasirom za komunikaciju sa klijentima.
„Vidimo veliki potencijal u robotizovanom kafiću. Takva odluka je posebno aktuelna tokom pandemije, jer svi pokušavaju da isključe čoveka iz procesa usluživanja“, objasnio je direktor, dodajući da se na novom modelu radilo šest meseci.
Čovekoliki robot Robo-C
© @promo-bot.ai
„Promobot“ je ranije napravio robotizovani kafić u kojem će čovekoliki robot prodavati sladoled, kafu i pića, primati porudžbinu i donositi je. Njemu nije potrebno aktivno učešće čoveka i može da radi sedam dana bez prestanka.
Kompanija je osnovana 2015. godine u Permu. Proizvodi autonomne servisne robote koji su u upotrebi u 43 zemlje kao administratori, promoteri, konsultanti, vodiči, konsijerži, zamenjujući ljude ili služeći kao pomoć.