https://lat.sputnikportal.rs/20250612/izdato-upozorenje-o-zabrani-kretanja-na-zeleznickom-mostu-i-tunelu-57-na-pruzi-beograd-bar-1186731087.html
Izdato upozorenje o zabrani kretanja na železničkom mostu i tunelu 57 na pruzi Beograd-Bar
Izdato upozorenje o zabrani kretanja na železničkom mostu i tunelu 57 na pruzi Beograd-Bar
Sputnik Srbija
Infrastruktura železnice Srbije izdala je danas upozorenje da je strogo zabranjeno kretanje i zadržavanje na kolosecima, železničkom mostu i u tunelu broj 57... 12.06.2025, Sputnik Srbija
2025-06-12T16:18+0200
2025-06-12T16:18+0200
2025-06-12T16:18+0200
ekonomija
društvo
železnice srbije
železnički saobraćaj
društvo
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/01/05/1181309533_0:320:3073:2048_1920x0_80_0_0_db3190a7e720f5573582bc7c9b3c3058.jpg
Turisti su do sada masovno koristili ekološku stazu kanjonom reke Đetinje za šetnju, a koja vodi starom trasom pruge Užice - Višegrad. Zbog radova na obilaznice oko grada Užica, zabranjeno je kretanje na delu ove ekološke staze gde se izvode radovi, sa jasnim obaveštenjima i fizičkim osiguranjem.Deo ekološke staze biće zatvoren i zabranjen za upotrebu na delu gde se izvode radovi, u skladu sa predviđenom dinamikom na izgradnji mosta velikog raspona, saopštila je Infrastruktura železnice Srbije.Mnogi Užičani, kao i domaći i strani turisti, umesto zatvorenog dela ekološke staze, koriste alternativne puteve, kako bi zaobišli mesto izvođenja radova gde je kretanje zabranjeno.Jedan od alternativnih pravaca koji se u poslednje vreme mnogo koristi je i deo međunarodne barske pruge između železničkih stanica Užice i Stapari.Naime, građani umesto dela ekološke staze koriste za prolazak upravo ovaj deo barske pruge, što je dodatno opasno jer se deonica nalazi na mostu, a obuhvata i tunel broj 57, koji je dug 486 metara.Kretanjem po otvorenoj pruzi i kroz tunel, kojim se odvija železnički saobraćaj, građani direktno ugrožavaju svoj život, ali i bezbednost saobraćaja vozova.Još veća opasnost i dodatna otežavajuća okolnost je i što mnogi pešaci po kolosecima i kroz tunel guraju bicikle, što ih dodatno ugrožava pri eventualnom nailasku voza.Kako je saopšteno, mladi koriste aplikaciju železničkog reda vožnje, kako bi proverili da li prugom nailazi voz i da li im je prolazak kroz tunel bezbedan. Međutim, te aplikacije na sadrže informacije o teretnim vozovima, kao ni o službenim železničkim voznim sredstvima, što dodatno ugrožava njihovu bezbednost."Imajući u vidu sve navedeno, još jednom apelujemo i upozoravamo da je neovlašćeno kretanje po pruzi i kroz železničke tunele strogo zabranjeno, kažnjivo i izuzetno opasno po život. To se posebno odnosi na deonicu barske pruge između stanica Užice i Stapari, gde je u poslednje vreme više puta uočena ovakva pojava, kojom se direktno ugrožavaju ljudski životi", navodi se u saopštenju, prenosi Tanjug.Pogledajte i:
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Vesti
sr_RS
Sputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.sputnikportal.rs/img/07e9/01/05/1181309533_164:0:2895:2048_1920x0_80_0_0_3ac1da6a93c4b466d9f143ded1393dd3.jpgSputnik Srbija
feedback.rs@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ekonomija, društvo, železnice srbije, železnički saobraćaj
ekonomija, društvo, železnice srbije, železnički saobraćaj
Izdato upozorenje o zabrani kretanja na železničkom mostu i tunelu 57 na pruzi Beograd-Bar
Infrastruktura železnice Srbije izdala je danas upozorenje da je strogo zabranjeno kretanje i zadržavanje na kolosecima, železničkom mostu i u tunelu broj 57, između stanica Užice i Stapari na međunarodnoj pruzi Beograd - Bar ističući da je kretanje otvorenom prugom i kroz železnički tunel ne samo kažnjivo, već i izuzetno opasno po život.
Turisti su do sada masovno koristili ekološku stazu kanjonom reke Đetinje za šetnju, a koja vodi starom trasom pruge Užice - Višegrad. Zbog radova na obilaznice oko grada Užica, zabranjeno je kretanje na delu ove ekološke staze gde se izvode radovi, sa jasnim obaveštenjima i fizičkim osiguranjem.
Deo ekološke staze biće zatvoren i zabranjen za upotrebu na delu gde se izvode radovi, u skladu sa predviđenom dinamikom na izgradnji mosta velikog raspona, saopštila je Infrastruktura železnice Srbije.
Mnogi Užičani, kao i domaći i strani turisti, umesto zatvorenog dela ekološke staze, koriste alternativne puteve, kako bi zaobišli mesto izvođenja radova gde je kretanje zabranjeno.
Jedan od alternativnih pravaca koji se u poslednje vreme mnogo koristi je i deo međunarodne barske pruge između železničkih stanica Užice i Stapari.
Naime, građani umesto dela ekološke staze koriste za prolazak upravo ovaj deo barske pruge, što je dodatno opasno jer se deonica nalazi na mostu, a obuhvata i tunel broj 57, koji je dug 486 metara.
Kretanjem po otvorenoj pruzi i kroz tunel, kojim se odvija železnički saobraćaj, građani direktno ugrožavaju svoj život, ali i bezbednost saobraćaja vozova.
Još veća opasnost i dodatna otežavajuća okolnost je i što mnogi pešaci po kolosecima i kroz tunel guraju bicikle, što ih dodatno ugrožava pri eventualnom nailasku voza.
Kako je saopšteno, mladi koriste aplikaciju železničkog reda vožnje, kako bi proverili da li prugom nailazi voz i da li im je prolazak kroz tunel bezbedan. Međutim, te aplikacije na sadrže informacije o teretnim vozovima, kao ni o službenim železničkim voznim sredstvima, što dodatno ugrožava njihovu bezbednost.
"Imajući u vidu sve navedeno, još jednom apelujemo i upozoravamo da je neovlašćeno kretanje po pruzi i kroz železničke tunele strogo zabranjeno, kažnjivo i izuzetno opasno po život. To se posebno odnosi na deonicu barske pruge između stanica Užice i Stapari, gde je u poslednje vreme više puta uočena ovakva pojava, kojom se direktno ugrožavaju ljudski životi", navodi se u saopštenju, prenosi Tanjug.