00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
Svet nastao ispod Gogoljevog šinjela
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
NAUKA I TEHNOLOGIJA

Zvuči šokantno, ali mobilni telefoni nas prisluškuju – baš tako

CC0 / rawpixel.com / Tinejdžerka s telefonom
Tinejdžerka s telefonom - Sputnik Srbija, 1920, 03.09.2024
Pratite nas
Ako vaš glas ili podaci o ponašanju sugerišu da razmišljate o kupovini nečega, pojaviće se oglas upravo onoga o čemu ste razmišljali – kako to objasniti?
Iako su mnogi u to već dugo sumnjali, sada dostupne informacije sugerišu da nas naši mobilni telefoni zaista prisluškuju. Jedan od marketinških partnera Fejsbuka* detaljno je opisao kako kompanija prisluškuje razgovore korisnika kako bi kreirala ciljane oglase, prenosi „Dejli mejl“.
„Cok Media Group“ (CMG) tvrdi da njen softver „Active Listening“ koristi veštačku inteligenciju za prikupljanje i analizu podataka o namerama u realnom vremenu slušajući šta govorite preko telefona, laptopa ili mikrofona.
„Oglašivači mogu upariti glasovne podatke sa podacima o ponašanju kako bi ciljali kupce na tržištu“, navodi se.
Nije jasno da li softver „Active Listening“ sluša sve vreme ili samo u određenim trenucima kada je mikrofon telefona aktiviran, na primer tokom poziva.
Oglašivači zatim koriste ove uvide da ciljaju potrošače na tržištu, koji su ljudi koji aktivno razmišljaju o kupovini određenog proizvoda ili usluge.
Ako vaš glas ili podaci o ponašanju sugerišu da razmišljate o kupovini nečega, oglasi za tu stavku će vam biti ponuđeni u šta ste se sigurno uverili nebrojeno puta.
Na primer, razgovor o „Tojotinim“ automobilima ili pretraga u vezi sa njima rezultiraće pojavom oglasa upravo automobila ove marke.
*Aktivnosti „Meta“ (društvene mreže Fejsbuk i Instagram) zabranjene su u Rusiji kao ekstremističke.
Pogledajte i:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala