00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
SPUTNJIK SPORT
07:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
16:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
Hoće li sankcije SAD Gasprombanci izazvati smrzavanje u Evropi
06:55
30 min
SPUTNJIK SPORT
Sezona na pola – gde je tu Zvezda?
16:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
Hoće li biti Trećeg svetskog rata
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
Branko Koprivica: Za mene muzika predstavlja sve
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
RUSIJA
Najnovije vesti, analize i zanimljivosti iz Rusije i Zajednice nezavisnih država

Svi putevi vode preko Rusije: Napadi Huta doveli su do procvata ruskog železničkog saobraćaja

© Sputnik / Aleksandr Krяžev / Uđi u bazu fotografijaTransibirska železnica
Transibirska železnica - Sputnik Srbija, 1920, 10.03.2024
Pratite nas
Transport robe iz Azije u Evropu ruskim železnicama naglo je porastao od početka krize u Crvenom moru, što je povećalo profit Ruskih železnica, piše Fajnenšel tajms.
Prevoz robe ruskim železničkim linijama porastao je za oko 40 odsto od decembra, kada su kontejnerski brodovi prvi put morali da traže alternativne rute zbog napada Huti u Crvenom moru, saopštio je DHL.
„Ogromna količina ide preko Rusije“, naglasila je nemačka logistička kompanija.
Istovremeno, DHL ​​uverava da se poštuju međunarodnih sankcija protiv Rusije: nikakav teret nije prevezen u Rusiju ili iz Rusije – koristi se „stroga izvozna kontrola“.
Prema podacima RailGate Europe, transport je porastao 25–35 odsto. Holandska Rail Bridge Cargo je saopštila da je ove godine teretni transport ruskim železnicama veći za 31 odsto u odnosu na prošlu godinu.
Zbog činjenice da su brodovi logističkih kompanija idu oko rta Dobre nade i drugih alternativnih ruta, prosečno vreme isporuke je povećano za 7-10 dana - na 50-55 dana. Istovremeno, putovanje od kineskog grada Čengdua do nemačkog Duizburga ruskom železnicom traje 25–30 dana.
Kako pokazuju podaci ruske kompanije Evroazijska železnička alijansa, koja organizuje prevoz tereta železnicom, iz Kine je u Poljsku u januaru 2024. godine isporučeno 14,5 hiljada kontejnera, 36 odsto više nego prošle godine. Međutim, ni ovaj obim nije dovoljan da se napuni jedan kontejnerski brod, navodi FT.
Ruske železnice su u februaru prijavile povećanje železničkog prevoza sa Kinom za 36 odsto u prošloj godini. Ovakvu dinamiku u kompaniji su objasnili aktivnim radom železničkih graničnih prelaza.
Pogledajte i:
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala