00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
21:00
30 min
DOK ANĐELI SPAVAJU
Arhimandrit Dimitrije Plećević: Manastir Tumane - mesto Božjih čuda
16:00
60 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Aleksandar Prvi Karađorđević“
17:00
30 min
ENERGIJA SPUTNJIKA
U kolačima ekstrakt vanile proizveden od nafte
17:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Kinezi prelaze na električne automobile, najtraženija domaća kompanija

CC0 / Pixabay / Električni automobil
Električni automobil - Sputnik Srbija, 1920, 18.04.2023
Pratite nas
Kinesko tržište automobila, koje je najveće na svetu, ubrzano prelazi na električna vozila, a domaći proizvođači električnih automobila kao što je BYD, mnogo su traženiji od globalnih brendova.
Kompanija BYD je ove godine zabeležila rast od skoro 69 odsto, a njen udeo na svetskom tržištu automobila iznosi 11 odsto, što je više nego što imaju „Tojota“ ili „Folksvagen“, navodi Rojters.
„Kinesko tržište automobila se jasno deli na pobednike i gubitnike, to postaje očigledno. Pobednika je veoma malo, gubitnika mnogo“, rekao je osnivač konsultantske agencije „Automobiliti“ Bil Ruso.
Prodaja kineskih putničkih automobila je u prvom kvartalu ove godine opala za 13 odsto, ali prodaja električnih vozila i hibrida je u istom periodu porasla za 22 odsto.
BYD je posebno uspešna u prodaji hibridnih automobila, koji predstavljaju više od 50 odsto ovogodišnje prodaje firme, preneo je Tanjug.
Kompanija „Tesla“ je početkom januara smanjila cene svojih vozila na kineskom tržištu, za šest do 14 odsto, što je uticalo na rast prodaje „Teslinih“vozila od 27 odsto u prvom kvartalu.
„Tesla“ želi da zauzme veći udeo na ključnom kineskom tržištu, što će biti presudno za rast ove kompanije, rekao je analitičar američke investicione firme „Vedbuš“ Danijel Iv.
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala