00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920, 26.08.2021
DRUŠTVO
Društvene teme, zanimljive priče, reportaže, događaji, festivali i kulturna dešavanja iz Srbije, i ostatka sveta

Šoping kao razonoda: Da li je kupovina novih stvari zamena za sreću?

© Fotolia / Syda ProductionsDevojke u šopingu
Devojke u šopingu - Sputnik Srbija, 1920, 05.11.2021
Pratite nas
Šoping se posebno kod žena smatra hobijem koji popravlja raspoloženje, ali da li je zaista baš tako?
Preterana potreba za kupovinom, prema rečima psihologa, može ipak da preraste u opsesivnu potragu za novim stvarima kako bi se ispunila emotivna praznina. Kupovina novih cipela ili nove krpice najlakši je način da se zamene loše emocije.
Stručnjaci tvrde da se „žrtve“ šopinga uglavnom opisuju kao osobe s manjkom samopouzdanja, osećajem manje vrednosti i potrebe za stalnim dokazivanjem. Sociolozi upozoravaju da su najbitnija središta društvenih okupljanja postali upravo tržni centri, a koliko je čitava ta fama oko kupovine postala ozbiljna, govori i činjenica da ljudi troše novac i preko svojih mogućnosti.

Žene

Pripadnice lepšeg pola se od davnina smatraju rasipnicama. U želji da se svide suprotnom polu, često znaju da preteraju i odu iznad svojih mogućnosti. Uglavnom troše na kozmetiku, razne tretmane, masaže, boje za kosu i odeću. Postalo je normalno da svaka žena ima nekoliko pari cipela u ormaru za svaku priliku i u skladu sa svakom kombinacijom iz ormara.

Muškarci

Jači pol u proseku postupaju razumnije s novcem od žena. Međutim, muškarci su zato slabi na najnoviju tehniku. U stanju su da potroše gomilu novca ako su ugledali novi plazma TV, mobilni telefon ili digitalni fotoaparat. Iz strasti prema automobilima ne prezaju ni pred vrtoglavim svotama kredita ili lizinga.
Radnik pored turbo-motora u fabrici Simens u Nemačkoj - Sputnik Srbija, 1920, 04.01.2021
Koji narod najviše radi, koji voli šoping i kućne poslove, a ko se najviše izležava
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala