00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
ORBITA KULTURE
10:00
120 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
21:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
07:00
30 min
ORBITA KULTURE
16:00
120 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
Autorska emisija Ljubinke Milinčić
21:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri
 - Sputnik Srbija, 1920
EKONOMIJA
Sputnjik Ekonomija prati najnovije vesti, analize i izveštaje iz Rusije, regiona i sveta.

Najkomplikovanija deonica: Mostovi, nadvožnjaci i najduži tuneli u Srbiji

Pratite nas
„Radovi na obilaznici oko Čačka, od petlje auto-puta u Preljini do Pakovraća teku predviđenom dinamikom“, rekao je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović.
Prvi asfalt na deonici auto-puta od Preljine do Požege postavljen je u Prijevoru, u dužini od 420 metara, probijen je tunel u Trbušanima, a na mostu šest angažovan je maksimalan broj radnika kako bi prvi deo saobraćajnice bio završen do kraja godine.
„Osam meseci bez dana pauze, na ovoj deonici angažovano je od 500 do 1.00 radnika. Svakog dana kamioni prođu ovuda po hiljadu puta i sada se već vidi kako će zapravo to izgledati. Ova deonica je najkomplikovanija zbog brojnih mostova, nadvožnjaka i najdužih tunela u zemlji“, rekao je Momirović za Tanjug prilikom obilaska prvog dela deonice auto-puta Miloš Veliki od Preljine do Požege.
On je dodao da će prvih 11 kilometara od preljinske petlje do Pakovraća biti od najvećeg značaja za rasterećenje saobraćajnice oko Čačka.
„Sve smo bliži tome da omogućimo ljudima iz Čačka da lakše dišu i komfornije koriste svoje puteve. Ovde svakog dana dajemo maksimum, kako bi smo ispunili cilj i obilaznicu oko Čačka završili do nove godine. Sledećeg meseca bi trebalo da budu gotovi grubi radovi, a zatim ide asfaltiranje“, kazao je ministar.
Puteve je sa ministrom Momirovićem obišao i izvršni direktor Sektora za strategiju, projektovanje i razvoj u „Putevima Srbije“ Miodrag Poledica, koji se složio da je ovih 11 kilometara od Preljine do Pakovraća najznačajniji deo auto-puta do Požege, jer se njime obilazi Čačak.
„Na saobraćajnici oko Čačka dnevno prođe oko 20.000 vozila, a ona nije projektovana za toliki protok saobraćaja. Ona će završetkom radova na ovom delu biti konačno rasterećena. Tunel u Trbušanima je probijen i završen 80 posto. Milion i 400.000 kubika nasipa smo postavili, koji su završeni takođe 80 posto. Tuneli Laz i Munjino brdo gotovi su 40 i 50 posto“, izjavio je Poledica.
Deonica auto-puta Miloš Veliki Preljina-Požega duga je 30,9 kilometara i plan je da bude završen u prvoj polovini naredne godine, dok bi deonica do Pakovraća trebalo da bude puštena za saobraćaj do kraja ove godine.
Gradnja auto-puta - Sputnik Srbija, 1920, 19.09.2021
EKONOMIJA
Ugovorena izgradnja dela auto-puta Niš-Merdare
Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala