U izjavi koju je prvobitno objavio magazin „Automobil i vozač“ Hoskin je istakao da bi korporacije i sportski timovi trebalo da prestanu da koriste motive povezane sa američkim domorocima, kao što su imena, slike i maskote, kao nadimke ili natpise na proizvodima, piše AP.
„Siguran sam da to dolazi iz dobrih namera, ali ne imponuje nam to što stavljaju naše ime na bočnu stranu vozila“, rekao je Hoskin.
Portparol korporacije „Stelantis“, u čijem je sastavu kompanija „Džip“, Kristin Starnes saopštila je da je naziv „godinama negovan kako bi se odala počast i slavio domorodački narod Amerike zbog njihove plemenitosti, junaštva i ponosa“, preneo je Sputnjik internešenel.
Starnesova nije govorila o tome da li će se imena modela automobila promeniti.
Međutim, na društvenim mrežama je usledila reakcija:
I drive a Cherokee. It’s a great car. I’m Scottish. I don’t complain about Scotch eggs, Scotch tape, Groundskeeper Willie from the Simpsons and other ethnic references to my heritage. Grow up FFS!!!
— Martin (@martninblack63) February 23, 2021
— Red (@Red_Lowell) February 23, 2021
— Richard Heller (@RichardHeller19) February 23, 2021
— 🅿🅻🅰🆃🅸🅽🆄🅼™ (@SecondGetts) February 23, 2021