00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:30
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

„Folksvagen“ dolazi u Hrvatsku? Zagreb pripremio ponudu „koja se ne odbija“

CC0 / Pixabay / Folksvagen
Folksvagen - Sputnik Srbija
Pratite nas
Hrvatska Vlada u sredu otvara razgovore sa nemačkom kancelarkom Angelom Merkel o dolasku „Folksvagena“ u Hrvatsku.

Iako je pre tri nedelje šef proizvodnje „Folksvagena“ Andreas Tostman izjavio za Rojters da ne traže alternativnu lokaciju za svoju novu fabriku vrednu milijardu i po evra, hrvatski ministar privrede Darko Horvat tvrdi da je hrvatska Vlada pripremila ponudu nemačkom investitoru i da je odlučna u tome da se to ulaganje realizuje u Hrvatskoj.

Horvat navodi da je Vlada prethodno dobila i obradila sve zahteve menadžmenta „Folksvagena“. Pronašla je i tri potencijalne lokacije za fabriku.

„Razgovaraćemo sa gospođom Merkel o tome da ’Folksvagen‘ realizuje svoju investiciju u Hrvatskoj, a Vlada je sastavila ponudu za ’Folksvagen‘ i pronašla tri lokacije na kojima postoji spremni milion kvadrata zemljišta i svi drugi uslovi, a traženo je 40 parametara, da se ta investicija ostvari“, rekao je Horvat.

Dodao je da su tri lokacije za fabriku: Varaždin, Ivanić Grad i Dugo Selo. Ni u jednom drugom delu Hrvatske nisu pronašli toliko slobodnog zemljišta spremnog za investiciju u kombinaciji sa drugim uslovima poput ljudskih i obrazovnih kapaciteta i planova razvoja za narednih 20 godina.

„Želimo Hrvatsku brendirati kao destinaciju izvrsnosti — ili ćemo sami stvoriti takve prilike ili ćemo ostati na prodaji sunca i čistog mora, ili pak zdrave hrane, iako smo svesni da dobar deo hrane zapravo uvozimo“, kaže Horvat, a prenosi „Večernji list“.

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala