Pošto se više od 10 odsto komponenti za ruski avion proizvodi u Americi, za ugovor o isporuci je potrebno odobrenje Ministarstva finansija SAD.
„Zbog nedostatka licence Uprave za kontrolu nad stranom imovinom pri Ministarstvu finansija SAD o isporuci aviona ne može biti ni govora“, saopštio je predstavnik Asocijacije iranskih avio-kompanija Maksud Asadi Samani.
On pretpostavlja da će zamena američkih delova zahtevati mnogo vremena.
Krajem aprila 2018. godine kompanija „Civilni avioni Suhoja“ je na „Evroazijskom avio-salonu“ potpisala dva memoranduma sa iranskim avio-kompanijama o isporuci 40 aviona „Suhoj superdžet 100“ do 2022. godine.
„Superdžet 100“ je manji putnički mlazni avion kapaciteta do 108 putnika, a ideja je da bude direktan konkurent ukrajinskom „Antonovu 158“, zatim brazilskom „Embrajer e džetu“ i kanadskom „Bombardijeu“.