00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
20:30
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
21:00
30 min
MOJ POGLED NA RUSIJU
07:00
30 min
OD ČETVRTKA DO ČETVRTKA
17:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
17:30
30 min
MILJANOV KORNER
Realnost je da se Partizan i Zvezda bore za mesto u plej-inu
20:00
30 min
SPUTNJIK INTERVJU
„Rozanov“
20:30
30 min
JučeDanas
Na programu
Reemiteri
Studio B99,1 MHz, 100,8 MHz i 105,4 MHz
Radio Novosti104,7 MHz FM
Ostali reemiteri

Fejsbuk priznao grešku, ukida se „eksplor fid“

© Sputnik / Natalья Seliverstova / Uđi u bazu fotografijaDruštvena mreža Fejsbuk
Društvena mreža Fejsbuk - Sputnik Srbija
Pratite nas
Fejsbuk je upravo uradio nešto što se gotovo nikada ne događa — priznao grešku. Društvena mreža je objavila da i zvanično prekida eksperiment podele početne strane na „njuz fid“ i „eksplor fid“.

U prethodnih nekoliko meseci, Fejsbuk je eksperimentisao sa podelom početne stranice na „njuz fid“ i „eksplor fid“, tačnije stranicu na kojoj vidite postove prijatelja i drugu na kojoj se nalaze postovi stranica. Eksperimentom je bilo obuhvaćeno šest zemalja: Srbija, Slovačka, Bolivija, Gvatemala, Kambodža i Šri Lanka.

„Ljudi ne žele razdvojene fidove“, napisao je rukovodilac Fejsbuk „eksplor fida“ Adam Moseri u opisu apdejta. „Rezultati anketa su pokazali da korisnici nisu zadovoljni postovima koje vide, a razdvojeni ’fidovi‘ im nisu pomogli da se više povežu sa prijateljima i porodicom“.

Moseri ističe da više ne postoji potreba da „fidovi“ budu uopšte razdvojeni.

Pablišeri, odnosno mediji i kompanije su najmanje profitirali od ove promene nakon što je Fejsbuk neprestano menjao algoritme po kojima se postovi prikazuju, ali je Fejsbuk na brojne kritike na račun toga odgovorio da ova društvena mreža nije pogodna za biznis: „Jednostavno idite“.

U međuvremenu, kompanija nastavlja sa eksperimentisanjem na „njuz fidu“. Naime, trenutno se testira opcija posvećena lokalnim vestima pod nazivom „Tudej in“, koja je dostupna samo u šest gradova.

 

B92

Sve vesti
0
Da biste učestvovali u diskusiji
izvršite autorizaciju ili registraciju
loader
Ćaskanje
Zagolovok otkrыvaemogo materiala