„Još značajniji je rast broja noćenja, koji je porastao za 95,2 odsto, dostigavši 100.114 noćenja u poređenju sa 51.280 u istom periodu 2024“, istakao je Memić za Tanjug.
On je dodao da su ovi rezultati jasna potvrda da Srbija postaje sve atraktivnija destinacija za turiste iz Kine, što je plod strateškog ulaganja u promociju, bolju avio-povezanost i unapređenje turističke ponude.
„Ministarstvo turizma i omladine nastaviće da podržava inicijative koje doprinose ovom rastu, sa ciljem da Srbija postane jedna od najpoželjnijih destinacija za kineske turiste u region“, naglasio je Memić.
Memić je posebno istakao značaj bezviznog režima između Srbije i Kine, kao i pojačane promotivne aktivnosti koje se sprovode na kineskom tržištu.
Ocenio je da je unapređenje turističke infrastrukture, uključujući digitalizaciju usluga i uvođenje ponude prilagođene kineskim turistima, takođe doprinelo ovom rastu.
Prema njegovim rečima, očekuje se da će ovaj trend nastaviti da raste u narednim mesecima, naročito sa predstojećim turističkim manifestacijama i festivalima u Srbiji.
„Naš cilj je da dodatno proširimo saradnju sa kineskim turističkim operaterima i platformama kako bismo osigurali da Srbija ostane visoko pozicionirana na mapi omiljenih destinacija kineskih putnika. Nastavićemo da radimo na poboljšanju uslova i sadržaja koji će dodatno privući goste iz Kine, bilo da je reč o kulturnom, gastronomskom ili avanturističkom turizmu“, zaključio je Memić.
Pogledajte i: