EKONOMIJA

Problemi čuvenog proizvođača farmerki: Odustajanje od brenda i pad prodaje u Evropi i SAD

Akcije kompanije „Levi Straus“, proizvođača čuvenih farmerki „levis“, pale su pred otvaranje berzi u SAD za 11 odsto nakon što je firma objavila da očekuje slabiju prodaju u nadolazećoj prazničnoj sezoni zbog uzdržanosti potrošača u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama.
Sputnik
Kompanija je takođe dodala da razmišlja o prodaji svog brenda „dokers“ zbog nezadovoljavajućih rezultata, prenosi Rojters.
Sužavamo naš fokus kako bismo ostvarili pun portencijal brenda „levis“ i ubrzali predstavljanje nove linije „bijond joga“, izjavila je izvršna direktorka kompanije Mišel Gas.
„Levi Straus“ je ranije odustao od brenda „denizen“ koji nije doneo očekivani profit, a u nekim regionima je došlo i do otpuštanja da bi se smanjili troškovi.
Navedeni koraci su se pokazali kao dobro rešenje pošto je „Levi Straus“ u svom trećem fiskalnom kvartalu ove godine ostvario korigovanu zaradu po akciji od 33 centa, iznad očekivanja analitičara LSEG koji su prognozirali 31 cent po deonici.
Pogledajte i:
Komentar