Kako se navodi, kompanija bi mogla da zatvori najmanje dve fabrike u Nemačkoj - za proizvodnju automobila i komponenti, a u cilju štednje, razmišlja se i o raskidu sporazuma sa sindikatima koji je potpisan do 2029. godine.
Automobilska industrija je jedna od najvažnijih za nemačku privredu, pa će takav korak u velikoj meri pogoditi rejting partije aktuelnog kancelara Olafa Šolca.
U pres službi nemačke vlade za Sputnjik su rekli da se automobilska industrija Nemačke suočava sa ozbiljnim izazovima i da su joj potrebne mere za jačanje konkurentnosti.
„Nemačka automobilska industrija znači – najuspešniji u svetu proizvodi i inovacije. Ona je jedna od glavnih tački oslonaca rasta i napretka u Nemačkoj. Istovremeno, u toku je period tranzicije u korist električnih automobila. To takođe zahteva adaptaciju tradicionalnih struktura i usvajanje mera za jačanje konkurentnosti“, naveli su u nemačkoj vladi na pitanje Sputnjika da li su uzeli u obzir izjave iz vrha nemačkog koncerna.
Takođe su dodali da nemačka vlada čini sve što je u njenoj moći da se postigne rešenje u diskusiji između EU i Kine o carinama na električne automobile.
Podsetimo, predsednik Rusije Vladimir Putin je intervjuu američkom novinaru Takeru Karlsonu rekao da tečni prrodni gas koji sada nabavlja Nemačka tri puta skuplji od ruskog gasa i da to utiče na njenu konkurentnost i privredu.
Kako je rekao, današnje nemačko rukovodstvo ne rukovodi se svojim nacionalnim interesima, nego interesima kolektivnog Zapada.
Pogledajte i: