Kompanija „Lakost“, koja je jedna od glavnih sponzora Novaka Đokovića, srpskom asu pruža podršku tokom svih teških trenutaka od početka njihove saradnje. Ostali su uz njega posle drame u Australiji uprkos velikom pritisku, a ovoga puta pokušali su da mu izmame osmeh iako ga je povreda odvojila od terena.
Zapravo je za sve kriv jedan Srbin po imenu Miroslav Vujović poznatiji kao „Graforiks“ koji je u šali izmenio logo kompanije „Lakost“. Umesto prepoznatljivog krokodila napravio je povređenog i to sa zavojem na nozi, aludirajući na Novaka.
„Brzo se oporavi i vrati u punu snagu. Hvala Graforiks za kreativnost“, pisalo je na zvaničnom profilu brenda „Lakost“ uz fotografiju povređenog krokodila.
Novi logo postao je viralan, a ubrzo ga je na svom profilu podelio i Tjeri Giber, izvršni direktor slavne francuske kompanije.
Na to je odreagovao i sam Novak koji je takođe sa svojim pratiocima podelio kako izgleda novi logo njegovog sponzora.
Očigledno je da prvi reket sveta ima fantastičnu podršku, a ono što posebno raduje jeste to što je spreman za šalu i zabavu u trenucima kada proživljava teške trenutke u karijeri.
Posle povlačenja sa Rolan Garosa zbog povrede meniskusa, Novak je operisan u Parizu i očekuje se da bi kroz tri nedelje mogao ponovo da bude na terenu.