EKONOMIJA

Proglašena top lista 10 najvrednijih hotelskih brendova na svetu

Grupacija „Hilton“ najvredniji je hotelski brend na svetu, sa procijenjenom vrednošću od 11,7 milijardi dolara, pokazuju podaci „Brend Fajnensa“.
Sputnik
Drugo mesto na „Brenda Fajnensu“ najvrednijih hotelskih brendova je „Hajat“, sa vrednošću od 6,1 milijarde dolara.
Na trećem mestu je takođe američki brend, „Hempton“, sa 4,3 milijarde procenjene vrednosti, četvrti je „Meriot (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa „Šangri-La“, koja vredi 2,1 milijardu dolara.
Od sedmog do devetog mesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: „DablTri (2 milijarde dolara), „Šeraton“ (1,6 milijardi) i „Embasi Sjuts“ (1,4 milijarde dolara).
Top 10 zaključuje britanski „Interkontinental“, koji vrijedni 1,2 milijarde dolara.
Komentar