Problem je nastao na meču Partizan - Barselona.
„Nakon što su na utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fanci. Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera“, stoji u saopštenju crno-belih.
Navedeno je da su tokom leta angažovali dva renomirana tiketing provajdera u želji da unapredi poslovanje u oblasti tiketinga
„Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti, koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu. Prvi korak u rešavanju problema je da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova“, saopštio je KK Partizan.
Potom se dodaje:
„Pre poziva za reklamaciju, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem. KK Partizan apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica. Sa druge strane, KK Partizan od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema", stoji u saopštenju KK Partizan.