Apsurdno je da su se na spisku „nepoželjnih proizvoda“ našli i „koka kola“, „čipsi“ i „Tomi majonez“, proizvodi stranih kompanija.
Najčudnije je to što su se u ovu kampanju, sada već neskriveno, uključili sami omladinski lideri vladajuće partije Samoopredeljenja čiji je predsednik Aljbin Kurti.
Kurtijevi omladinski lideri su ponovo na društvenim mrežama pokrenuli sajt na kom pozivaju na bojkot. Akcija je započela simbolično na Dan potrošača a pod sloganom „Bokot 860“, gde broj 860 aludira na deo bar-koda srpske robe.
Aktivisti Samoopredeljenja Rea Krasnići i Muhamed Smani su osmislili sajt i kampanju a sam Smani je na Fejsbuku* objasnio razloge zbog kojih je sajt pokrenut.
„Ova stranica, između ostalog, poseduje i spisak proizvoda srpskog porekla, kako bi se olakšala provera potrošača protiv manipulacija koje se odvijaju na tržištu, kao i spisak preduzeća. Prestanite da finansirate Srbiju, koja ugrožava bezbednost zemlje sa jedinim svrhom: da promoviše nejedinstvo i da propadne Republika Kosovo. Bojkot srpskih proizvoda! Bojkot 860 bar-koda“, naveo je Smani.
Na samom sajtu stoje informacije o navodnom broju ubijenih i proteranih Albanaca kao i niz informacija koje Albanci sa Kosova godinama predstavljaju međunarodnoj javnosti bez potkrepljenih činjenica.
*(Aktivnosti „Meta“ - društvene mreže Fejsbuk i Instagram zabranjene su u Rusiji kao ekstremističke)