Ugovor o finansiranju nešto manje od 80 miliona evra za uklanjanje i izgradnju mosta na Savi, od 94 miliona koliko je ukupna vrednost radova, potpisan je sa francuskom bankom BNP Paribas, dok je kredit osiguran kod kompanije „Čajna eksport i kredit inšurans kompani“.
Ugovor je ušao u proceduru Skupštine Srbije koja bi trebalo da se o njemu izjasni.
Prema ugovoru o kreditu, država će ga vraćati u 14 jednakih rata.
Gradske vlasti u više navrata najavljivale su uklanjanje Starog savskog mosta i gradnju novog, koji bi trebalo da ima četiri saobraćajne trake i dve trake za tramvaje, kao i staze za pešake i bicikliste.
Bilo je reči i da će Stari savski most biti premešten, pa se čak i javno glasalo o novoj lokaciji, pa je krajem 2019. u anketi na sajtu Skupštine grada izabrano da to bude park Ušće.
Prepoznatljivi most u blizini nekadašnje Železničke stanice sagrađen je 1942. godine kao privremen, a izgradile su ga nemačke okupacione vlasti, budući da je most kralja Aleksandra, tadašnji jedini most preko Save u Beogradu, bio srušen.
Nemci su ga minirali pred kraj rata, a od rušenja tada ga je spasio učitelj Miladin Zarić.
Iako izgrađen kao privremen, Stari savski most se koristi sve do danas, a od 1984. godine preko njega prelaze i tramvaji.