Bolid kojim je upravljao Guanju završio je između guma i metalne ograde, potpuno slupan, o čemu svedoči i fotografija Bena Stansila iz agencije Frans pres.
Snimak celog udesa sa tribina je posebno traumatičan, iz više uglova.
Pukom srećom i zahvaljujući visokoj ogradi bolid nije uleteo na tribine, odakle su navijači u strahu počeli da beže.
Ograda je zaštitila navijače, a Žua – „oreol“, što je konstatovao i mladi Kinez.
„U redu sam, sve je dobro. Oreol me je spasao. Hvala svima!“, naveo je Žu pošto je napustio bolnicu.
Nekada nazivan „kontroverznim“, oreol je uveden 2018. godine kao pokušaj odgovora na dve tragedije koje su se dogodile ranije – stradali su Žil Bjanki u Formuli 1 i Džastin Vilson u Indikaru, obojica zbog povreda glave.
Oreol je bio jedini predloženi sistem koji je izdržao dva ključna testa, zaštitu od udaraca pneumatika pri brzini od 240 kilometara na sat i pregled limitiranja vidljivosti, što je posebno brinulo vozače.
Posle svega viđenog na stazi Silverston, jasno je – oreol spasava živote i onome ko ga je izmislio ljubitelji brzine moraju da budu večno zahvalni jer više neće biti svedoci tragedija.