EKONOMIJA

Luksuzni modni brend uvodi plaćanje u kriptovalutama

Luksuzni brend „Guči“ odlučio je da omogući plaćanje u kriptovalutama, a u tom cilju sprovodi pilot program za prihvatanje deset različitih digitalnih valuta kasnije ovog meseca u Sjedinjenim Američkim Državama.
Sputnik
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Zbog učestalih hakerskih napada i ometanja sajta Sputnjik Srbija i naših kanala na Fejsbuku i Jutjubu, sve vesti pratite i na kanalu Sputnjik Srbija na Telegramu i preko mobilne aplikacije koja radi neometano, a koju možete preuzeti sa ovog linka, a video sadržaj na platformi „Odisi“ (odysee.com), kao i na platformi „Rambl“ (rumble.com).

Modna industrija već mesecima eksperimentiše kako bi se prilagodila novoj realnosti tržišta: NFT-u, Metaverzumu i digitalnim valutama. „Guči“, modna kompanija koju je 1921. osnovao Gučio Guči u italijanskoj Toskani, odlučila je da preduzme važan korak koji bi mogao da motiviše druge brendove u sektoru da učine isto, piše „Bizlajf“.
Neke prodavnice luksuznog brenda u Sjedinjenim Američkim Državama počeće da prihvataju kriptovalute u maju u pilot programu. U pilot testu će učestvovati Los Anđeles, Njujork, Majami, Atlanta i Las Vegas.
Krajem leta svi „Guči“ butici u Sjedinjenim Američkim Državama će prihvatiti plaćanje u kriptovalutama. Da bi izvršili uplatu, kupci će e-poštom dobiti kju-arkod koji će im omogućiti pristup svojim digitalnim novčanicima.
Iz kompanije „Guči“ navode da su se „etablirali kao rani usvojilac Veb3 tehnologija, uključujući i blokčejn“
„Kripto plaćanja označavaju još jedan korak Gučija, koji kombinuje postojeće fizičko prisustvo sa novim Veb3 naporima“, objasnila je kompanija u svom saopštenju.
Kupci će moći da vrše plaćanja koristeći deset različitih kriptovaluta među kojima su bitkoin, etereum, lajtkoin, šiba šiba inu.
Iz „Gučija“ dodaju kako „uvek žele da prihvati nove tehnologije kada one pružaju poboljšano iskustvo za klijente“.
„Sada kada možemo da integrišemo kriptovalute u naš sistem plaćanja, to je prirodna evolucija za kupce koji žele da imaju ovu opciju“, prokomentarisao je izvršni direktor i predsednik „Gučija“ Marko Bizari.
„Guči“ je eksperimentisao sa različitim novim digitalnim marketinškim strategijama poput NFT-a i „Guči Grala“. Međutim, do sada nije preduzeo korak da prihvati plaćanje u kriptovaluti. Nakon te odluke pridružio se nekim drugim brendovima, poput „Of vajta“ ili „LBMX-a“, koji već nekoliko nedelja prihvata plaćanje kriptovalutama.
RUSIJA
Bitkoinom protiv sankcija: Može li Rusija trgovati sa Zapadom u kriptovalutama
EKONOMIJA
Da li će najpoznatija kriptovaluta do kraja godine vredeti 0,0000?
Komentar