„Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend“, rekao je Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF „Telekom grupe“, navodi se u saopštenju kompanije.
Kako dodaje, za njih počinje novo poglavlje u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod ‘Telenor‘ brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, ‘Jetel‘ brendom“, dodaje Slačik.
„Jetel“ je moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi, poručeno je iz kompanije, prenosi Blic biznis.
„‘Jetel‘ je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu“, rekao je Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji.
Period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika, ističe se u saopštenju.
Zvanično predstavljanje novog „Jetel“ brenda biće 1. marta 2022, prenosi Tanjug.