„Cilj konkursa bio je da se izabere najkvalitetnije idejno rešenje sa autentičnim stilom i konceptom dizajna ne samo za metro stanice već i za brendiranje celokupne prve linije metroa“, rekao je Vesić, gostujući u jutarnjem programu TV Pink.
On je rekao da će metro linija 1 na potezu Makiš–Mirijevo biti duga oko 21,1 kilometar, sa ukupno dvadeset i jednom stanicom.
„Deo trase od stanice ‘Makiš’ do stanice ‘Bele vode’ planira se u otvorenom iskopu u dužini od oko 2,15 kilometara, potom će se na deonici dužine 11,2 kilometra od stanice ‘Bele vode’ do stanice ‘Pančevački most’ graditi metro u dubokom tunelu da bi se poslednja deonica dužine 5,7 kilometara od stanice ‘Pančevački most’ do Mirijeva radila u otvorenom iskopu“, precizirao je Vesić.
Vesić je objasnio da će linija 2 beogradskog metroa biti na potezu Zemun–Mirijevo ukupne dužine 21,1 kilometar, sa 23 stanice.
„Francuska kompanija ‘Ežis’ radi na projektovanju druge linije beogradskog metroa kao i na idejnom rešenju treće linije na potezu Banjica–Bežanija, dužine oko 24 kilometra sa 23 stanice“, rekao je Vesić i dodao da će se linije 1 i 2 ukrštati na stanici „Savski trg”, linije 2 i 3 na stanicama „Park Manjež” i „Beogradska arena”, a linije 1 i 3 na stanici „Trg republike”.
On je ponovio da će prva linija beogradskog metroa biti završena do 2028. godine, a druga linija do 2030. godine.
„Izgradnja beogradskog metroa je najznačajniji infrastrukturni projekat Beograda u 21. veku i ostvarenje sna koji traje 51 godinu. To je projekat koji će omogućiti mnogo veći komfor u saobraćaju i naš grad uvesti u red modernih svetskih prestonica“, poručio je Vesić.