„Trenutno radimo na izgradnji nove turističke infrastrukture. Podižemo nivo turizma u zemlji. Pojaviće se na stotine novih hotela i turističkih kompleksa u svim delovima zemlje. Podsećam vas da je jedan od nacionalnih ciljeva, koji je postavio predsednik Rusije – digitalna transformacija“, rekao je on.
Prema mišljenju Černišenka, logično je da se razvija domaći turizam, razvijaju digitalni servisi i usluge u ugostiteljstvu.
„To će nam omogućiti da komforniji bude ne samo odmor, već i proces njegove pripreme. Postoje mogućnosti za stvaranje ruskog sajta sličnom servisu „Buking“, rekao je potpredsednik vlade Rusije.
On je naveo i da je mnogim ljudima takav sistem rezervacija veoma udoban.
„U njemu se nalazi veliki broj hotela koji se mogu uporediti, sortirati po ceni i kategorijama i on-lajn se može saznati o dostupnosti smeštaja u hotelima. To veoma štedi vreme i novac turista“, objasnio je Černišenko.
Sajt za on-lajn rezervaciju smeštaja Booking.com je osnovan 1996. godine. Sedište se nalazi u Amsterdamu. To je jedan od najpopularnijih internet-servisa za pretraživanje i rezervaciju smeštaja.