Guangju je mesto u Formuli 1 „kupio“ time što je njegovo okruženje omogućilo 35 miliona dolara sponzorstva, što je gotovo dvostruko više nego što je ruski vozač Nikita Mazepin doneo za svoju poziciju u „najbržem cirkusu“.
Guangju je ogromnim novcem stigao do Formule 1 ispred ruskog vozača Roberta Švarcmana, koji je imao bolje rezultate od njega, ali daleko siromašniji pul sponzora.
Mladi Kinez je rođen 1999. godine, počeo je da se bavi automobilizmom sa osam godina u kartingu, a svega tri godine kasnije preselio se u Englesku kako bi radio na svojoj karijeri.
Kao mladi šampion u kartingu primećen je od strane Ferarija i potpisao je stipendijski ugovor, da bi zatim debitovao u italijanskoj Formuli 4 zajedno sa Švarcmanom i Landom Norisom, aktuelnim vozačem Formule 1.
Sa Ferarijem je uskoro raskinuo saradnju, nije ostvarivao očekivane rezultate, ali ga je put ipak doveo do praga Formule 1 gde je bio test vozač tima Alpina, postavši tako drugi Kinez sa takvim statusom, posle Maa Ćingue.
Odlukom Alfa Romea da ga angažuje zvanično će biti upisan kao prvi kineski vozač sa aktivnim ugovorom stalnog vozača u „najbržem cirkusu“.
5 Decembar 2021, 20:49