Vučić je rekao da je primetan neverovatan napredak u odnosu na pre šest meseci i na pre godinu dana kada je obilazio radove.
On je ponovio da će se novim koridorom od Šapca do Beograda stizati za nekih 40 ili 45 minuta auto-putem.
„Ovde gradimo potpuno novi auto-put da bismo zaobišli sela, i sada će biti neuporedivo brže“, rekao je Vučić.
Predsednik je rekao kako se nalaze na samo dva kilometara od mesta gde su pre sedam dana „batinaši tukli ljude i time se hvalili“.
Ukazao je i da je sve veći broj stranaca koji rade, uglavnom Indijaca, Bangladešanaca i Turaka, a u drugim poslovima i Filipinaca.
Ocenio je da je novi auto-put za Srem i Mačvu nešto neverovatno, „druga dimenzija“.
„Velika stvar za našu zemlju. Mnogo para, ali dobro rade Azerbejdžanci. Platili smo sve iz budžeta i zato sam ponosan, to pokazuje snagu Srbije. Srce treperi, milina kada vidite kako se gradi u našoj zemlji sve što nije rađeno godinama“, rekao je Vučić, koji je ovom prilikom razgovarao sa radnicima o njihovom statusu i pravima.
Ranije je najavljeno da će auto-put Ruma–Šabac biti završen do oktobra 2023. godine, a Šabac–Loznica do kraja oktobra 2024. godine.
Novi most preko Save kod Šapca je najvažniji i najzahtevniji objekat na trasi budućeg auto-puta i brze saobraćajnice Ruma–Šabac–Loznica.
Novi most preko Save kod Šapca biće dug ukupno 1,3 kilometra (sa tzv. navoznim rampama) i predstavlja jednu od tri deonice ovog projekta.
Ceo projekat Ruma–Šabac–Loznica vredan je 467,5 miliona evra, a ukupna dužina autoputa i brze saobraćajnice je 77 kilometara.
Ovaj put važan je ne samo za ovaj kraj, za blizu 600.000 ljudi u Mačvanskom i Sremskom okrugu, koje direktno povezuje.
Na auto-put i brzu saobraćajnicu Ruma–Šabac–Loznica (77 km) nadovezaće se Fruškogorski koridor koji povezuje Novi Sad i Rumu (45,4 km), što će činiti ukupno 122,4 km nove saobraćajnice.