Taj magistralni putni pravac dužine je oko 13 kilometara i prolazi kroz seoske mesne zajednice Otilovići i Crljenice, čiji su meštani iznenađeni ovakvim projektom rekonstrukcije puta. Oni smatraju da je projektant, a i inženjeri koji su revidirali projekat, zaboravili da put prolazi kroz naseljeno područje, prenosi „Dan“. Meštani ističu da je raniji magistralni put, koji je bio delimično uži, imao proširenja na kojima su se zaustavljali autobusi.
„Nigde nije ostavljeno stajalište za autobuse, što je veliki nedostatak jer iz naših mesnih zajednica svakodnevno učenici školskim minibusom putuju do škole. Ovim putnim pravcem svakodnevno saobraćaju i prevoznici koji prevoze putnike iz Pljevalja za Srbiju i obratno, pa pitamo znači li to da će deca i drugi putnici iz autobusa, odnosno minibusa, izlaziti direktno na kolovoz“, ističe član Saveta mesne zajednice Crljenice Darko Gačević uz pojašnjenje da se radi o relaciji od oko 13 kilometra i da mu nije jasno zbog čega je to tako urađeno.
Gačević ističe da je ostavljanje proširenja za autobuska stajališta zakonska obaveza, kao i da ima vremena da se propust ispravi pre nego što se poslovi u potpunosti okončaju.
„Član 31 Zakona o putevima glasi da se autobuska stajališta na magistralnim putevima grade van kolovoza. U 21. veku imamo put koji se gradi, odnosno rekonstruiše, bez autobuskog stajališta“, naglašava Gačević i dodaje da će biti izuzetno teško ako stanje ostane kako je projektovano. On podvlači da su iz ove mesne zajednice u više navrata upozoravali na manjkavosti projekta rekonstrukcije ovog putnog pravca.
„Stanovnici okolnih sela su se ljutili zbog toga što nije ostavljena mogućnost uključenja prilaznih puteva na magistralni pravac, ali i zbog objekata koje projektant nije valjano registrovao, pa su se oni našli na samoj ivici novog kolovoza. Od prvog dana ukazivali smo na propuste tokom izvođenja radova, a izostanak autobuskih stajališta dodatno je stvorio problem. Pitamo, da li će pored osam i po miliona evra uloženih u rekonstrukciju ovog putnog pravca trebati dodatna ulaganja da bi se napravila proširenja na kolovozu za autobuska stajališta“, pita Gačević.
Kompanija „Crnagoraput“ počela je rekonstrukcije puta Pljevlja–Mihajlovica u avgustu prošle godine, a rok za završetak radova bio je 12 meseci. Kako taj rok nije poštovan, iz Direkcije za saobraćaj je saopšteno da će radovi biti završeni do novembra. Međutim, novembar je skoro prošao, a radovi još nisu završeni i najverovatnije neće biti ni okončani u ovoj godini, navodi „Dan“, što posebno nervira vozače zbog svakodnevne obustave saobraćaja usled radova.