DRUŠTVO

Pazite šta kupujete, na cenu polovnih automobila utiče i boja, ponekad drastično

Analiza najpoznatijih nemačkih platformi za prodaju automobila, koju je sproveo jedan regionalni profilisani medij, pokazala je da će automobili u ljubičastoj boji izgubiti na ceni za čak oko 27 odsto u odnosu na prosečnu cenu vozila iste vrste i performansi.
Sputnik
Osim toga, ukoliko je automobil srebrne boje on gubi 25 odsto, zlatni oko 23 odsto, crveni 11 odsto, plavi 10 odsto i na kraju zeleni tek jedanodsto.
„Možda je crvena odličan izbor za „ferari“, ali ako kupujete poslovnu limuzinu poput „folksvagen pasata“ ili „be-em-ve“serije 5, ta boja je neprikladna, odnosno doneće vam glavobolje pri prodaji“, navode u najpoznatijoj nemačkoj platformi za prodaju polovnih automobila Mobile.
Nećete pogrešiti ako kupite narandžasto vozilo jer ona donosi oko pet odsto višu cenu od proseka pri prodaji vozila, još su bolji izbor bela sa šest posto, crna sa 10 posto, siva sa 10 posto i žuta sa 13 posto. Sa ove platforme su primetili da se isti automobili sa živopisnijim bojama mnogo manje gledaju na internet oglasima nego oni sa neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Ovi stručnjaci upozoravaju da prilikom kupovine ipak uvek imate na umu da boja mora odgovarati klasi automobila, odnosno prosecima - ako želite dobro da prodate polovno vozilo. Izbegavajte i boje u trendu, koje su u modi neko vreme, ali brzo će postati trn u oku, piše Magazin novosti.
Komentar