Nacrtom plana detaljne regulacije, naime bilo je planirano da trasa UMP-a od tunela Topčider mostom nastavlja preko kružne raskrsnice Autokomanda, u dužini od oko 400 m.
„Iznad izlaznog portala tunela Topčider projektovana je kružna raskrsnica preko koje se povezuju saobraćajni tokovi na relaciji Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, ulice Maglajska, Ljutice Bogdana, Humska i Dinarska, sa kružnom raskrsnicom Autokomanda“, navedeno je ranije u nacrtu plana detaljne regulacije za ovu saobraćajnicu.
Međutim, prema Vesićevim najavama, most koji je trebalo da izlazi kod Partizanovog stadiona, ipak će imati drugu trasu.
Trasa Unutrašnjeg magistralnog poluprstena prema nacrtu plana detaljne regulacije
© Foto : Urbanistički zavod Beograda)
„Drugi tunel koji se planira i koji sada rešavamo je Topčiderski. Kada uopšte nailazite na onu drugu stranu, na Topčiderskom brdu će biti most i on je trebalo da izlazi nekada kod Partizanovog stadiona. Ali, neće izlaziti kod Partizanovog stadiona, da ne bi time zagušio dodatno Autokomandu, nego će prolaziti ispod Autokomande i izlaziće, praviće se petlja, bukvalno kod auto-puta. I moći ćete sa Savskog mosta ispod Topčidera da izađete pravo na auto-put i da idete pravo dole prema Smederevskoj Palanci“, rekao je Vesić u intervjuu za Ekspres, prenosi portal E-kapija.