Tako su u sklopu kampanje i otkrili da zapravo nikada nije bilo reč o haljini na ženskom znaku za toalet.
Jedna od predstavnica kompanije "Aksosoft" potvrdila je da haljina u obliku trougla na ženskom znaku za toalet, nikada zapravo nije ni predstavljala haljinu.
Reč je o plaštu, koji je trebalo da poruči da žene mogu biti superheroji, piše Miror.
“U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene koje se zanimaju za nauku, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina”, rekli su iz firme "Aksosoft".
Njihova kampanja "To nikada nije bila haljina" (It was never a dress) ima cilj da podstakne razgovore o prihvatanju žena u bilo kom zanimanju. Nije reč samo o jednakosti polova, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mesta u brojnim zanimanjima, preneo je DDL.