Turistička organizacija Srbije na tenderu traži 40 influensera

Turistička organizacija Srbije raspisala je javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera radi kreiranja sadržaja za stranice Turističke organizacije Srbije. Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara.
Sputnik
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakteristikama tendera.
Društvene mreže kao što su Instagram, Fejsbuk, Tviter, Jutjub i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike“, piše u javnoj nabavci, prenosi Nova ekonomija.
Novi poreski udar: Na meti jutjuberi, influenseri, onlajn kladionice
Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 influensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.
Ponuđač mora i da garantuje da angažovani influenser neće promovisati neki drugi brend u okviru sadržaja koji kreira za potrebe naručioca.
Komentar