Ministar Tomislav Momirović nedavno je izjavio da je zadovoljan dinamikom izvođenja radova i da se broj radnika na gradilištu povećao na preko osam stotima, uz angažovanih više od dve stotine jedinica mehanizacije.
Momirović je takođe apelovao na izvođače radova da moraju da saniraju sve lokalne puteve u blizini deonice koji su oštećeni teškom mehanizacijom kojom se dovozi građevinski materijal za izgradnju auto-puta.
"Kada završimo deo od Pakovraća do Preljine, rasteretićemo značajno saobraćaj u Čačku. Po završetku deonice, saniraćemo i sve lokalne puteve", rekao je ministar i zamolio stanovnike tog kraja za strpljenje, izrazivši razumevanje za njihove primedbe, ali uz opasku da veliki infrastrukturni projekti moraju imati prioritet, jer se upravo u izgradnju auto-puta ulaže gotovo pola milijarde evra, preneli su "Putevi Srbije".
Na petlji Preljina, Auto-put "Miloš Veliki“ spajaće se sa budućim auto-putem E-761 i deonicom Pojate–Preljina na Moravskom koridoru i na taj način će biti povezan sa auto-putem E-75. Na Auto-putu „Miloš Veliki“ kod Požege, razdvajaće se auto-putevi prema Crnoj Gori i prema Kotromanu na granici sa Bosnom i Hercegovinom.
Nadležni su ranije najavili da će putovanje između Beograda i Užica, posle završetka izgradnje ove deonice trajati oko sat vremena i 45 minuta.
Izvođač radova na ovoj deonici, koja je nastavak projekta izgradnje auto-puta Beograd-Južni Jadran ukupne dužine 258 kilometara, je kineska kompanija "Čajna komjunikenšens konstrakšn kompani", a ugovorena vrednost radova je 450 miliona evra.