„To je igra“ – kako je NBA napredovala, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu

NBA je u petak 21. maja otkrio svoju novu globalnu brend kampanju „To je igra“, čiji se početak poklapa sa startom NBA plej-ofa koji kreće u subotu, 22. maja, i nastavlja se predstojećom 75-om jubilarnom sezonom, ističući ključne trenutke na terenu i šire, od kultnih utakmica do uticaja koji igrači imaju u zajednici.
Sputnik
Nova kampanja pokazuje kako je NBA napredovala u košarkaškoj igri, razvila svoju zajednicu i uticala na kulturu kroz istoriju lige.
„To je igra” započinje serijom od četiri televizijska spota u kojima je narator Idris Elba, dobitnik priznanja Zlatni globus i SAG, glumac, filmski stvaralac, muzičar i aktivista, uz originalnu muziku Oskarom nagrađenog producenta Jona Batiste. Poznati reditelj Emanuel Ađei režirao je spotove koji će se globalno emitovati na 15 jezika, a na odabranim tržištima lokalne slavne ličnostima biće glas kampanje.
„Kampanja 'To je igra' pokazuje više od same kulminacije igre – radi se o trenucima koji su navijače držali povezanim sa košarkom tokom prošlosti i nastaviće da ih angažuju dugo u budućnosti“, rekla je direktorka marketinga NBA Kejti Džaveri.
 
NBA košarkaši
 
 „Uzbuđeni smo što proslavljamo neverovatne igre koje nas ostavljaju zadivljenim, kao i uticajan rad igrača i timova u zajednici, i radujemo se nastavku ove priče u jubilarnoj sezoni naše 75-ogodišnjice.“
„Oduševljeni smo što sarađujemo sa NBA u kreiranju ‘To je igra' i što pomažemo da bude ispričana priča o uticaju ove igre na kulturu širom sveta, kako na terenu tako i van njega“, rekao je Džejson Kembel, izvršni kreativni direktor prevoda.
„Svaka ruka koja je doprinela ovom delu razumela je tu istinu i srećni smo što ćemo još dugo otkrivati njeno značenje u budućnost.“
Na zvaničnom Jutjub kanalu NBA objavljen je i spot za kampanju koji nas vraća u transcendentne trenutke koji su inspirisali zajednice obožavalaca širom sveta, uključujući podizanje šampionskog trofeja, učesnika drafta koji je ostvario svoj san da igra među profesionalcima, upadljiv nastup pre utakmice, uzdizanje pokreta za društvenu pravdu i druge momente koji su veći od same igre. U najzanimljivijim trenucima su se našli:
This is more than basketball. It’s what connects us all and keeps us coming back for more. That’s the NBA. #ThatsGame pic.twitter.com/kQWAc3RUmu
Prvi plej-of spot nastaviće ovaj trend, podsećajući navijače zašto su trenuci plej-ofa NBA lige tako posebni. Kampanja će biti podržana u visokouticajnim medijima i proslavljena nizom aktivnosti za uključivanja fanova , među kojima su:
NBA plej-in turnir završava se mečom između Golden Stejt Voriorsa i Memfis Grizlisa. NBA plej-of počinje u subotu utakmicama Milvoki Baksa i Majami Hita (20:00) i LA Klipersa i Dalas Meveriksa (22.30).
Jokić ima samo još dva rivala na putu do istorije
Vašington slavi pobedu – uzalud briljantna partija Sabonisa /video/
Bogdanović objasnio: Nama Srbima fali bezobrazluk kad odemo u Ameriku
Komentar