Nemački gigant priznao grešku: Reklama „Audija“ sa detetom izazvala gnev

Kada je nemački automobilski gigant „Audi“ pre dva dana objavio reklamu za model automobila RS 4, nije ni slutio da će se, umesto očekivanih hvalospeva i aplauza, naći na udaru oštrih kritika.
Sputnik

U reklami devojčica od oko tri godine naslonjena na automobil jede bananu.

Lavina negativnih komentara na društvenim mrežama počela je praktično odmah – mnogi su smatrali da autor reklame nije uzeo u obzir da su upravo deca često žrtve saobraćajnih nesreća jer ih vozači, zbog vozila sve većih gabarita, jednostavno ne vide.

​Drugi su u reklami videli mnogo opasniju poruku i optužili nemačku kompaniju za smišljenu seksualizaciju dece.

Umesto da slavi uspeh, „Audi“ se našao u poziciji da se brani. Usledilo je i obraćanje kompanije javnosti:

„Čuli smo vas i želimo da objasnimo: brinemo o deci. Audi RS 4 je porodični automobil, ima 30 sistema pomoći vozaču, uključujući i kočenje u vanrednoj situaciji. Zato smo ga predstavili kroz kampanju kroz koju su prošli različiti članovi jedne porodice. Želeli smo da poručimo da i najranjiviji učesnici saobraćaja mogu da se oslone na naše tehnologije“, navodi se u saopštenju.

Dodaju da je reklama bila greška i da se nisu imali nameru da povrede bilo čija osećanja.

„Iskreno molimo za oproštaj zbog netaktičnosti i garantujemo da se ovako nešto neće ponoviti“, zaključili su u „Audiju“.

Pročitajte još:

Komentar