U reklami devojčica od oko tri godine naslonjena na automobil jede bananu.
Lavina negativnih komentara na društvenim mrežama počela je praktično odmah – mnogi su smatrali da autor reklame nije uzeo u obzir da su upravo deca često žrtve saobraćajnih nesreća jer ih vozači, zbog vozila sve većih gabarita, jednostavno ne vide.
Drugi su u reklami videli mnogo opasniju poruku i optužili nemačku kompaniju za smišljenu seksualizaciju dece.
Umesto da slavi uspeh, „Audi“ se našao u poziciji da se brani. Usledilo je i obraćanje kompanije javnosti:
„Čuli smo vas i želimo da objasnimo: brinemo o deci. Audi RS 4 je porodični automobil, ima 30 sistema pomoći vozaču, uključujući i kočenje u vanrednoj situaciji. Zato smo ga predstavili kroz kampanju kroz koju su prošli različiti članovi jedne porodice. Želeli smo da poručimo da i najranjiviji učesnici saobraćaja mogu da se oslone na naše tehnologije“, navodi se u saopštenju.
Dodaju da je reklama bila greška i da se nisu imali nameru da povrede bilo čija osećanja.
„Iskreno molimo za oproštaj zbog netaktičnosti i garantujemo da se ovako nešto neće ponoviti“, zaključili su u „Audiju“.
Pročitajte još: