U zamenu za uživanje po povlašćenoj ceni, gost mora da pristane da njegov boravak bude emitovan na društvenim mrežama, pre svega kanalu hotela na Jutjubu.
Da biste se prijavili, ne morate biti poznati jutjuber, influenser, javna ličnost, niti morate da pravite performanse ili radite bilo šta što čini privlačnim gledanje dok boravite u sobi... Vi zapravo razmenjujete svoju privatnost za jeftinu hotelsku sobu. Ona nije luksuzna, uređena je u tradicionalnom japanskom stilu sa vrlo malo nameštaja.
Kamera u sobi snima neprestano, nema mrtvih uglova, toalet i tuš-kabina su na spratu ispod, a gosti ne smeju biti obnaženi i ne smeju ispoljavati egzibicionističke naklonosti. U protivnom, hotel zadržava pravo da raskine ugovor. Dozvoljeno je ugasiti svetlo za vreme spavanja. Emitovanje se vrši bez zvuka, jer uprava želi da sačuva poštovanje autorskih prava.
Ključno itanje je zašto „Asahi“ nudi tako čudan paket. Rukovodstvo kaže da je soba 8 najmanje rezervisana soba u hotelu i mislili su da bi ovo bio dobar način da ubede ljude da ostanu u njoj.